11 februarie 2011

Bună!

Bună!Mă numesc ...,nu contează cum,nu contează cine sunt .Sunt doar o fată oarecare.Am vise,am idei!Ca să nu lungim vorba,cum se obişnuieşte,pot spune că acesta e ...doar un alt blog.De fapt,în timp vom vedea ;sper să am cât mai multă inspiraţie şi să scriu lucruri cât mai interesante,bineînţeles pentru voi,onorabilii mei blogger-işti , facebook-işti etc. şi ce mai vreţi voi! 
          Vreau să precizez(poate mă veţi considera artificială şi indirectă ) că nu am intenţia de a critica pe nimeni,de a folosi englezisme de dragul de a fi cool (pentru că nu sunt adepta  piţiponcismului),nu am intenţia de a reda niciun fel de realitate într-un mod obiectiv,pentru că,oricum,ar fi inutil şi plictisitor.Nu am de gând să vă pun la curent cu revoltele din Egipt,nici despre situaţia României nu voi vorbi,ci doar vă voi împartăşi ideile,părerile mele despre orice poate interesa o simplă adolescentă!

                                                                    Cu drag,a voastră Diana!

P.S. :Sper că nu vă voi dezamăgi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu